Sisältökirjasto
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
§ 113: Samordnet beredskab

Vaatimuksen kuvaus

Virksomheder kan skriftligt ansøge om at etablere samordnet beredskab, der medfører, at beredskabsarbejdet efter lov om styrket beredskab i energisektoren, bekendtgørelse om sikkerhedsgodkendelser i energisektoren og denne bekendtgørelse varetages i fællesskab eller af den ene part.

Stk. 2. Ansøgninger om samordnet beredskab skal sendes til Energistyrelsen til godkendelse og skal som minimum indeholde følgende:

  1. En begrundelse for ansøgningen.
  2. En beskrivelse af de geografiske forhold mellem virksomhederne.
  3. En beskrivelse af organisatoriske forhold hos virksomhederne og forskellene herved.
  4. En beskrivelse af fordele og ulemper ved de praktiske og tekniske konsekvenser ved et samordnet beredskab.
  5. Hvordan den operative indsats af virksomhederne skal håndteres, herunder angivelse af virksomhedernes indbyrdes ansvars- og kompetenceforhold, samt kommunikations- og informationsforhold.

Kuinka täyttää vaatimus

Bekendtgørelse om modstandsdygtighed og beredskab i energisektoren (Danmark)

§ 113: Samordnet beredskab

Tehtävän nimi
Prioriteetti
Tila
Teema
Politiikka
Muut vaatimukset

Koordinoidun hätävalmiuden toimintasuunnitelma (Tanska)

Critical
High
Normal
Low
Täysin tehty
Pääosin tehty
Osin tehty
Tekemättä
Kumppanihallinta
Sopimukset ja seuranta
1
vaatimusta
Esimerkkejä muista vaatimuksista, joita tämä tehtävä toteuttaa
§ 113: Samordnet beredskab
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
Näe kaikki liittyvät vaatimukset ja muuta tietoa tehtävän omalta sivulta.
Siirry kohtaan >
Koordinoidun hätävalmiuden toimintasuunnitelma (Tanska)
1. Tehtävän vaatimuskuvaus

The organization should maintain a documented procedure for seeking approval from the Danish Energy Agency when establishing coordinated emergency preparedness with other organizations is considered beneficial.

Each application must, at a minimum, include:

  • Justification: An explanation of the need for coordination and the mutual benefits for the participating companies and the sector.
  • Context: A description of the geographical factors (such as proximity or shared assets) and organizational conditions, including relevant differences between the companies.
  • Impact analysis: An assessment of the advantages, disadvantages, and the practical and technical consequences of a coordinated preparedness model.
  • Operational plan: Details on the roles, responsibilities, competences, communication methods, and information-sharing protocols for joint emergency preparedness.

The completed application is submitted in writing to the Danish Energy Agency for review and approval before coordinated emergency preparedness begins.

Menettely virallista yhteydenpitoa varten Tanskan energiaviraston kanssa (Tanska)

Critical
High
Normal
Low
Täysin tehty
Pääosin tehty
Osin tehty
Tekemättä
Tiedonhallinta
Tiedonhallinnan järjestäminen
4
vaatimusta
Esimerkkejä muista vaatimuksista, joita tämä tehtävä toteuttaa
§ 28: Godkendelse af risikovurderinger
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
§ 113: Samordnet beredskab
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
§ 79: Forpligtelser ved rapportering af hændelserIndberetningsløsninger
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
§ 105: Digital kommunikation
Energisektor beredskabsbekendtgørelse
Näe kaikki liittyvät vaatimukset ja muuta tietoa tehtävän omalta sivulta.
Siirry kohtaan >
Menettely virallista yhteydenpitoa varten Tanskan energiaviraston kanssa (Tanska)
1. Tehtävän vaatimuskuvaus

Organisaation olisi määriteltävä prosessi kaikkea virallista kirjallista viestintää varten Tanskan energiaviraston kanssa. Prosessilla on varmistettava, että kaikki viestintä, mukaan lukien ilmoitukset ja asiakirjat, hoidetaan viraston nimeämän digitaalisen itsepalveluratkaisun kautta. Prosessissa olisi myös määriteltävä, että kaikki tällainen viestintä on allekirjoitettava käyttämällä MitID Erhverv -digitaalista allekirjoitusta.

Politiikkaan sisältyviä tietoturvatehtäviä

Tehtävän nimi
Prioriteetti
Tila
Teema
Politiikka
Muut vaatimukset
No items found.

Autamme täyttämään vaatimukset tehokkaasti Universal cyber compliance language -teknologialla

Digiturvamallissa kaikki vaatimuskehikkojen vaatimukset kohdistetaan universaaleihin tietoturvatehtäviin, jotta voitte muodostaa yksittäisen suunnitelman, joka täyttää ison kasan vaatimuksia.

Tietoturvakehikoilla on yleensä yhteinen ydin. Kaikki kehikot kattavat perusaiheita, kuten riskienhallinnan, varmuuskopioinnin, haittaohjelmat, henkilöstön tietoisuuden tai käyttöoikeuksien hallinnan omissa osioissaan.
Digiturvamallin "universal cyber compliance language" -teknologia luo teille yksittäisen suunnitelman ja varmistaa, että kehikkojen yhteiset osat tehdään vain kerran. Te voitte keskittyä suunnitelman toteuttamiseen, me automatisoimme compliance-osan - nykyisiä ja tulevia vaatimuksia päin.
Aloita ilmainen kokeilu
Tutustu Digiturvamalliin
Aloita ilmainen kokeilu
Digiturvamallin avulla rakennat tietoturvallisen ja halutut vaatimukset täyttävän organisaation. Halusitko kehittää tietoturvan hallintaa yleisesti, raportoida omasta NIS2-valmiudesta tai hankkia ISO 27001 -sertifioinnin, Digiturvamalli yksinkertaistaa koko prosessia.
AI-pohjaiset parannussuositukset ja käyttäjäystävällinen työkalu varmistavat, että organisaationne voi olla luottavainen vaatimusten täyttymisestä ja keskittyä oman tietoturvan jatkuvaan parantamiseen.
Selkeä suunnitelma vaatimusten täyttämiseen
Aktivoi teille tärkeät vaatimuskehikot ja jalkauta niiden vaatimukset täyttäviä selkeitä toimenpiteitä.
Uskottavat raportit todisteiksi hyvästä tietoturvasta
Etene tehtävien avulla varmistaaksesi turvallisen toiminnan. Luo ammattimaisia ​​raportteja muutamalla napsautuksella.
AI-avusteiset parannussuositukset
Keskity vaikuttavimpiin parannuksiin Digiturvamallin suositusten avulla.