Organisaatio on määritellyt tarvittavan "organisaatiotietämyksen", jota henkilöstö tarvitsee toimiakseen tehokkaasti prosesseissa tai tuotteiden / palvelujen yhteydessä. Tämä tietämys on dokumentoitu yhdessä prosessien ja tuotteiden / palvelujen dokumentoinnin kanssa QMS:ään.
Organisaatiotietämykseen voivat sisältyä esim. seuraavat asiat:
Tätä tietämystä on ylläpidettävä ja se on saatettava saataville tarvittavassa määrin.
Organisaation on tarkasteltava nykyistä tietämystään ja määriteltävä, miten se voi hankkia tai saada käyttöönsä tarvittavaa lisätietämystä ja päivityksiä, joita tarvitaan tulevien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Digiturvamallissa kaikki vaatimuskehikkojen vaatimukset kohdistetaan universaaleihin tietoturvatehtäviin, jotta voitte muodostaa yksittäisen suunnitelman, joka täyttää ison kasan vaatimuksia.