Sisältökirjasto
ISO 9001
9.1.2: Customer satisfaction

Vaatimuksen kuvaus

Kuinka täyttää vaatimus

ISO 9001:Täysi

9.1.2: Customer satisfaction

Tehtävän nimi
Prioriteetti
Tila
Teema
Politiikka
Muut vaatimukset

Prosessi ja mittarit asiakastyytyväisyyden seurantaa varten

Critical
High
Normal
Low
Täysin tehty
Pääosin tehty
Osin tehty
Tekemättä
Laatu ja prosessit
Laadun hallinta
1
vaatimusta
Esimerkkejä muista vaatimuksista, joita tämä tehtävä toteuttaa
9.1.2: Customer satisfaction
ISO 9001
Näe kaikki liittyvät vaatimukset ja muuta tietoa tehtävän omalta sivulta.
Siirry kohtaan >
Prosessi ja mittarit asiakastyytyväisyyden seurantaa varten
1. Tehtävän vaatimuskuvaus

Organisaatio seuraa asiakkaiden menestystä ja tyytyväisyyttä tuotteisiinsa ja palveluihinsa. Tavoitteena on selvittää, missä määrin heidän tarpeensa ja odotuksensa täyttyvät.

Organisaatio on määritellyt menetelmät asiakastyytyväisyystietojen keräämiseksi, seuraamiseksi ja tarkastelemiseksi. Mahdollisia menetelmiä tietojen keräämiseen voivat olla mm:

  • asiakashaastattelut
  • asiakastyytyväisyyskyselyt (esim. NPS)
  • asiakkaiden lähettämä palaute, joka liittyy toimitettuihin tuotteisiin ja palveluihin
  • asiakastapaamisissa kerätty palaute
  • markkinaosuusanalyysi
  • Internetissä olevat asiakasarviot
  • takuupyynnöt

Politiikkaan sisältyviä tietoturvatehtäviä

Tehtävän nimi
Prioriteetti
Tila
Teema
Politiikka
Muut vaatimukset
No items found.

Autamme täyttämään vaatimukset tehokkaasti Universal cyber compliance language -teknologialla

Digiturvamallissa kaikki vaatimuskehikkojen vaatimukset kohdistetaan universaaleihin tietoturvatehtäviin, jotta voitte muodostaa yksittäisen suunnitelman, joka täyttää ison kasan vaatimuksia.

Tietoturvakehikoilla on yleensä yhteinen ydin. Kaikki kehikot kattavat perusaiheita, kuten riskienhallinnan, varmuuskopioinnin, haittaohjelmat, henkilöstön tietoisuuden tai käyttöoikeuksien hallinnan omissa osioissaan.
Digiturvamallin "universal cyber compliance language" -teknologia luo teille yksittäisen suunnitelman ja varmistaa, että kehikkojen yhteiset osat tehdään vain kerran. Te voitte keskittyä suunnitelman toteuttamiseen, me automatisoimme compliance-osan - nykyisiä ja tulevia vaatimuksia päin.
Aloita ilmainen kokeilu
Tutustu Digiturvamalliin
Aloita ilmainen kokeilu
Digiturvamallin avulla rakennat tietoturvallisen ja halutut vaatimukset täyttävän organisaation. Halusitko kehittää tietoturvan hallintaa yleisesti, raportoida omasta NIS2-valmiudesta tai hankkia ISO 27001 -sertifioinnin, Digiturvamalli yksinkertaistaa koko prosessia.
AI-pohjaiset parannussuositukset ja käyttäjäystävällinen työkalu varmistavat, että organisaationne voi olla luottavainen vaatimusten täyttymisestä ja keskittyä oman tietoturvan jatkuvaan parantamiseen.
Selkeä suunnitelma vaatimusten täyttämiseen
Aktivoi teille tärkeät vaatimuskehikot ja jalkauta niiden vaatimukset täyttäviä selkeitä toimenpiteitä.
Uskottavat raportit todisteiksi hyvästä tietoturvasta
Etene tehtävien avulla varmistaaksesi turvallisen toiminnan. Luo ammattimaisia ​​raportteja muutamalla napsautuksella.
AI-avusteiset parannussuositukset
Keskity vaikuttavimpiin parannuksiin Digiturvamallin suositusten avulla.