Organisaatio arvioi säännöllisesti laadun ja laadunhallintajärjestelmän tehokkuutta.
Organisaatio on määritellyt:
Tehokkaita mittareita tulisi voida käyttää heikkouksien tunnistamiseen, resurssien parempaan kohdentamiseen ja organisaation laatuun liittyvän onnistumisen / epäonnistumisen arviointiin.
Organisaatio on määritellyt menetelmät kullekin prosessille ja yleensä asiakastyytyväisyydelle määriteltyjen laatuun liittyvien mittareiden analysoimiseksi ja arvioimiseksi.
Analyysi voidaan toteuttaa esimerkiksi säännöllisissä työpajoissa, joissa keskitytään organisaation laadun arviointiin ylätasolta käsin.
Analyysin tuloksia käytetään ainakin seuraaviin arviointeihin:
Digiturvamallissa kaikki vaatimuskehikkojen vaatimukset kohdistetaan universaaleihin tietoturvatehtäviin, jotta voitte muodostaa yksittäisen suunnitelman, joka täyttää ison kasan vaatimuksia.