Tukea Digiturvamallin käyttöön

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Digiturvamallin ohjekeskus / FAQ

Millaisiin yksikköihin työntekijät kannattaa ryhmitellä?

Yksiköt on suunniteltu auttamaan sinua kohdistamaan digiturvaohjeet oikeille työntekijöille.

Luodaksesi uuden yksikön:

  1. Klikkaa Organisaatio -> Yksiköt työpöydän vasemmasta valikosta
  2. Klikkaa "Lisää yksikkö" oikeasta yläkulmasta
  3. Täytä tiedotja klikkaa "Lisää"

Sinun tulisi luoda sellaiset yksiköt, jotka tarvitsevat työnsä puolesta erilaisia digiturvataitoja. Yksikkövalinnan ei tarvitse olla identtinen organisaatiorakenteen kanssa, mutta se voi olla sitä.

Esimerkkejä mahdollisista yksiköistä ovat mm.: 

  • Eri osastot, esim. myynti, asiakastuki, IT, henkilöstöhallinto, johtaminen
  • Erilaiset digiturvavastuut, esim. tietojärjestelmien pääkäyttäjät, fyysisten laitteiden omistajat
  • Erilaiset työn piirteet, esim. etätyöntekijä, mobiililaitteen käyttäjä

Liittääksesi työntekijän yksikköön:

  1. Klikkaa Organisaatio -> Työntekijät työpöydän vasemmasta valikosta
  2. Napsauta "Valitse yksiköt" oikean työntekijän riviltä
  3. Valitse tarvittavat yksiköt ja napsauta "Valmis"

Muita saman teeman artikkeleja

Oletko valmis aloittamaan?

Aloita kokeilu tai varaa demo.