Luodaksesi uuden raportin:
1. Napsauta työpöydän vasemmasta valikosta "Raportointi"
2. Klikkaa oikeasta yläkulmasta "Luo uusi raportti"
3. Valitse haluamasi raporttityyppi ja paina vaihe kaksi
4. Valitse sopiva raporttipohja, lista tai kohde
5. Paina luo raportti tai käytä tätä pohjaa
Päivittääksesi olemassaolevan raportin:
Organisaation oman logon lisääminen
Jos et vielä lisännyt organisaatiosi omaa logoa, mutta toivot sen olevan raportissa näkyvillä, voit lisätä logon alla esitetyllä tavalla:
Tämän jälkeen voit ladata organisaatiosi logon.
Näet viimeisimmän version ja päivityspäivän raporttinäkymän vasemmasta yläreunasta sekä kansilehden alareunassa.
Saat viikottain sähköpostiisi tärkeimmät digiturvauutiset, uudet Akatemia-sisällöt sekä tulevan viikon ilmaiset webinaarit.
Aloita ilmaiseksi tutussa Microsoft Teams -ympäristössä.
Jos sinulla on kysymyksiä, varaa palaveri sinulle sopivaan ajankohtaan.
Tiimimme seuraa jatkuvasti kymmeniä uutislähteitä maailmalta ja toimittaa tärkeimmät digiturvauutiset sähköpostiisi viikottain.